Ben Wheatley zuzendari britainiarraren azken lana, J.G. Ballard idazlearen izen bereko eleberrian oinarritua. Robert Lang doktorea bere apartamentu berrira joango da bizitzera, anonimotasun bila. Baina ikusiko du gainerako bizilagunek ez diotela bake onik emango. Bere posizioa ezartzen saiatuko bada ere, Langen edukazio ona eta osasun mentala eraikinarekin batera hondatuko dira.