Mamoru Hosoda animearen maisuak egindako azken filma, Donostia Zinemaldiako historian Sail Ofizialean lehiatzen den lehen animazio-filma da. Kyuta haur bakartia da, eta Tokion bizi da. Kumatetsu, berriz, alegiazko mundu batean isolatutako izakia da, naturaz gaindikoa. Egun batean, Kyutak alegiazko mundu aldera jauzi egingo du, eta Kumatetsu ezagutuko du bertan: bere lagun eta gida espiritual bilakatuko da. Topaketa horrek hamaika abentura eskainiko dizkie.