Jia Zhang-ke zuzendariaren azken lanaren Espainiako estreinaldia, Canneseko lehiaketa ofizialetik igaro ostean. Txina, 1999, haurtzaroko bi lagunek gorte egingo diote Fenyangeko neska gazte bati. Bietako batek konponduta du etorkizuna, ez hala besteak. Neskak erdibituta du bihotza, baina bere bizitza eta semearena markatuko dituen erabaki bat hartu beharko du.