Canneseko Errealizadoreen Hamabostaldian aurkezturiko film honekin, Arnaud Desplechin bere filmetako biren paisaia emozionaletara itzuliko da: Comment je me suis disputé... (ma vie sexuelle) eta Un conte de Noël. Paulek bere gaztaroa eta bere lehen maitasuna (izandako bakarra) gogoratuko ditu.