Canneseko zinema-jaialdiaren azken edizioan aurkezturiko Woody Allen zuzendariaren film berriak oinazetuta bizi den eta ekintza existentzial bat egiten duenean bizitzeko nahia berreskuratuko duen filosofiako irakasle bati buruz hitz egingo digu.