Xiao Ai-ri gaixotasun terminal bat diagnostikatu diote. Ez da luze biziko, eta hiltzean bere gurasoak «familia galdu» bihurtzeak kezkatzen du. Izan ere, ez da haiek zaintzeko inor egongo. Horregatik, beste haur bat izan dezaten konbentzitu nahi ditu. Liu Hao Donostia Zinemaldian lehiatu zen 2010ean, Addicted to Love filmarekin; bere azken filma da hau.