Montrealen gazteak bahitzen ari dira azkenaldian. Bien bitartean, Félixek, hamar urteko mutil batek, eskola bukatu du Old Longueuil-en, itxura baketsuko bizitegi-auzo batean. Irudikorra eta sentibera da Félix, eta, beste haur asko bezalaxe, guztiaren beldur da. Apurka-apurka, gaztaroko irudimenean izaten diren demonioak errealitate asaldatzaileko demonioekin nahasiko dira.