Nina is from Berlin, Fabien is from Paris and they are united by always being separated. They can never stay in one place for a long time. Torn apart between wanderlust, self-fulfillment and settling down they are looking for a new way to live their relationship. Fabien wants to fully commit to Nina – but she just got offered a great job in another city.