Disabled actor Sumida Masakiyo stars in this cruel, comical and ironical, but always incredibly human tale: Sumida, a young boy with limited motor functions, falls in love with a student who has volunteered to care for him; but the girl is attracted to Sumida’s best friend. Premiered at the Rotterdam Festival in 2003.