Best Film Award-winner at the Pia Film Festival, paradise of independent Japanese cinema, this debut by director Izumi Takahashi portrays the claustrophobic chronicle of the breakdown of a couple’s relationship, filmed as implacably as it is empathetically, with as much precision as sensibility.