One of the most outstanding representatives of the so-called "Japanese new wave" of the 90s, Shinji Aoyama, reflects in this film, premiered at the Venice Festival, on the nature of family ties. Young Kenji has formed his own family; but running into the mother who abandoned him as a child changes everything.