Sion Sono is probably the most extreme and unpredictable of today’s Japanese directors, and many consider this film, award-winner at the Berlin Festival, to be his masterpiece: a tale of love with epic hues that unfurls as it develops over colossal footage with space for everything: art, religion, sex, the family and a healthy catalogue of eccentricities.