Premiered at the Berlin Festival, this film by Isao Yukisada is a sharp psychological study of four flatmates. Their lives seem to be routine and uneventful until the appearance of a strange boy who highlights the fragility of the system they live in. Who is the fifth occupant of the flat? Could he be the serial killer who has been marauding the neighbourhood?