A tale of friendship between two men of very different character plunges us into the community of Brazilian-Japanese immigrants, their contradictory sentiments, and the way the express themselves through hip-hop, but also into that proletarian world not usually shown in Japanese cinema. A film that competed at the Locarno Festival in 2011.