As if it were a high school version of Rashomon, this film by the always imaginative Daihachi Yoshida narrates a strange incident from different points of view: Kirishima, star of the volleyball club, has disappeared and the hierarchical structure of the institute is threatened. The enigma swings between freak comedy and immersion in the labyrinths of adolescent mentality.