Koji Fukada pays homage to the cinema of Eric Rohmer thanks to this tale following with exquisite delicacy the awakening of a young girl who, before starting university, heads for a sleepy coastal town to spend the summer with her aunt. A delightful song to sensory pleasure, but also a reflection on the let-downs and pain that lie in wait on the path of life.