Shot in the spectacular landscapes of the Iya region, in southern Japan, a poetic fable about a man who flees the hustle and bustle of the big city, only to find that nature lives under the threat of modern life. At the age of 28, Tetsuichiro Tsuta shot this wise and mature movie that has been compared to the work of the great masters of Japanese cinema.