One of the great revelations of Japanese cinema of the 90s, Sabu makes his peculiar tribute to horror film classics with this black and white fantasy on the Japan of the future in which zombies are domesticated and work as servants. But over and above pure horror cinema, Sabu constructs a macabre and disturbing social satire.