Takahisa Zeze has become a cult figure on the Japanese independent film scene. This is probably his most ambitious film, and it premiered at the Berlin Festival in 2011. An extensive fresco of today’s Japanese society intertwining the stories of characters tormented by vengeance, adultery, greed, love and the need for redemption.