Rose Creek herri lasaia Bartholomew Bogue (Peter Sarsgaard) industria-gizonaren kontrol mehatxugarriaren pean geratuko da. Herritarrek, etsiak jota, zazpi gaizkin, bidelapur, arrakero eta sikarioren babesa kontratatuko dute.