Born to be Blue ez da biopic tradizional bat, Chet Baker jazz tronpeta-jotzailearen 60ko hamarkadako bizitza berrirudikatzeko ahalegin bat baizik. Bere buruari buruzko pelikula bat filmatzen ari den bitartean, Chetek harreman bat hasiko du filmeko emakumezko protagonista afroamerikarrarekin, Janerekin. Iragana berriro itzuliko da, Chet estutzera, eta bertan behera utziko dute produkzioa. Ez dirudi Chet oholtzetara itzuliko denik sekula, baina Janek erronka egingo dio, kontsumitzeari uzteko eta musikal bat antolatzeko, aurreikuspen guztien aurka.