Lucien esploratzaile izan nahi duen paristar gazte bat da; gurasoek bizitza konbentzionala eraman dezala nahi dute, ordea. Aitarekin eztabaida izan eta gero, Lucien-ek bere lagunekin alde egingo du. Aktore, idazle eta zinema-zuzendari izan nahi dute Lucien-en lagunek, eta haiekin batera hasiko da bere lehen espedizioa prestatzen.