Auzune bat, Lilleko metropoligunean. Alik, Nasserrek eta Hamzak (20 urte) beraiek baino hamar urte gehiago dituen Djamel ezagutuko dute. Manipulatzaile abila, Djamelek gazteak doktrinatuko ditu gutxika, haien etsipenak eta une horretatik aurrera parte izan nahi ez duten gizarte batek sortzen dien haserrea baliatuz.