El olvido dokumentalak ahantzitako hiri bat (Lima), ahantzitako jende bat (perutarrak) eta ahantzitako historia bat (Perukoa) ditu mintzagai. Ironia bizirauteko arma da jende horrentzat, eta ahazten jakin behar dute, zinismoan, gorrotoan eta tristuran ez erortzeko.