Kigali, genozidioaren lehen eguna. Ruandarrak elkar sarraskitzen ari dira eta mendebaldarrek herrialdetik ihes egiten dute. Jacqueline, Belgikako familia baten umezain tutsi gaztea, kaosaren edian abandonatu dute. Donostia Zinemaldian Kutxa-Zuzendari Berriak Saria 2009an.