60ko hamarkadan, zientzia-esperimentu modura, Victoria aintziran arrain espezie berri bat sartu zuten. Honen ondorioz, Niloko perkak bertako espezieak desagertarazi zituen ia; hain azkar ugaldu zen, ezen, gaur egun, haren haragia mundu guztira esportatzen den. Sobietar Batasun ohiko zama-hegazkin eskergak egunero iristen dira harrapaketa berrien bila, kalashnikoven eta munizioen truke.