Txad, 2006. Berrogei urteko gerra zibil baten ostean, gobernuak gerra-kriminalei amnistia eman berri diela iragarri du irratiak. Albisteak sutan jarriko du Gumar Abatcha, eta hamasei urteko biloba Atim-i aginduko dio aita erail zion gizona aurkitu eta akabatu dezala.