Dokumental motako drama honek 1972ko urtarrilaren 30ean Derryn (Ipar Irlanda) izandako gertakari tragikoen berri ematen du: egun hartan, britainiar tropek tiro egin zuten Ivan Cooper giza eskubideen aktibista buru zuen manifestazio baten aurka, eta gertakari horren ondorioz 13 manifestari hil eta 14 zauritu ziren.