Bloody Sunday filmaren zuzendari Paul Greengrass-ek idatzia eta ekoitzia, lan honek 1998ko abuztuaren 15eko Omagh-eko atentatu lazgarria gogorarazten du. Egun hartan, Benetako IRAk lehergailu bat jarri zuen hirigunean eta errugabeen sarraski ikaragarria eragin zuen. 2004ko Donostia Zinemaldian gidoi onenaren epaimahaiaren saria.