Irakeko Kurdistaneko herrixka batean, Iran eta Turkiaren arteko mugan, biztanleak antena paraboliko baten bila dabiltza etsi-etsian, Estatu Batuak Iraken kontra aurki egitekoak diren erasoaren berri izateko, pare bat egun besterik ez dira falta eta... Film Onenaren Urrezko Maskorra irabazi zuen 2004ko Donostia Zinemaldian.