Rachel Levy, 17 urteko israeldar bat, palestinar suizida baten lehergailuak akabatu zuen, duela lau urte, Jerusalemen; ordutik, haren ama Abigailek apenas izan duen bake unerik. Levyren hiltzailea Ayat al-Akhras izeneko neska bat izan zen, handik zenbait kilometrotara dagoen errefuxiatu-eremu bateko ikasle bat, 17 urtekoa ere.