Haizek bi urte bete baino lehen, GAL taldeak haren aita hil zuen, Mikel Goikoetxea "Txapela" ETAkidea. Aitaren oroitzapenik txikiena ez badu ere, 25 urte geroago neska galdezka hasiko da. Goikoetxea ezagutu zutenen testigantzak josiz, Haizek aita eta garai hartako egoera nolakoak ziren ezagutuko du pixkanaka.