ETAren indarkeriaren amaierari buruzko dokumental honek euskal abertzaletasunaren erroak aztertzen ditu. Hala, gizartearen zati horren deskribapen kolektiboa egiten du, bake eta askatasuneko bere etorkizunerako oso garrantzitsuak diren egunotan.