Helduentzako animazio-filma, ordenagailu bidez egiten den lehena. Saltxitxa bati buruzkoa da: supermerkatuko produktu talde bat gidatuko du, beren existentziari buruzko egia aurkitu nahian. Denda uzteko aukeratzen dituztenean benetan zer gertatzen den ikusiko dugu.