Zikoinek haur jaioberriak ekarri ohi dituzte... edo halaxe egiten zuten lehen, behintzat. Orain paketeak garraiatzen dituzte, mundu mailako txikizkako konpainia handi batentzat. Junior, enpresako zikoin banatzailerik onena, lanpostu-zerrendan gora egiteko zorian dago, baina ustekabean Jaioberriak Ekoizteko Makina martxan jarriko du, eta neskato jaioberri maitagarri eta baimendu gabeko bat fabrikatuko du ondorioz. Halako pakete arazotsu bat lehenbailehen eta nagusia jabetu aurretik entregatzeko premia sortuko zaio, eta, hala, Junior eta Tulip bere laguna (Stork Mountaineko gizaki bakarra) jaioberri bat entregatzeko bidaia bati ekingo diote lehenengoz beren bizitzan. Bidaia basati eta argigarria izango da: familia baten baino gehiagoren segurtasunari eragin diezaioke eta zikoinek munduan duten egiazko misioa lehengoratzea ekar dezake.