Todo sobre el asado Argentinaren errorik sakonenera eginiko bidaia bat da. Haragi errea jaki bat da, baina baita erritual bat ere. Primitiboa eta garaikidea da, basatia eta dotorea, artea eta zientzia. Fenomeno gutxi dago nazio-identitatearen oinarrizko bereizgarriak haragi erreak bezain ondo adierazten dituena, originaltasunez eta zehaztasunez. Lehen aldiz, begirada zorrotz eta lotsagabe batez so egiten dio film batek tradizio ia sakratu honi.