Ben, Josh eta Roberto, René Redzepi-ren Nordic Food Lab laborategi esperimentaleko hiru chef gazte eta karismadun, elikaduraren etorkizuna izango omen den elikagaiaren inguruan ikertzen ari dira: mundu osoan barrena kontsumitzen diren intsektuak.