The Turkish Way bidaia-egunkari gisako bat da, eta hiru Roca anaiek Turkian zehar munduko gastronomia ezezagun, ahaltsu eta antzinakoenetako bat ezagutzeko prozesuan izandako bizipenak kontatzen ditu.