Almak (20 urte) oilasko haztegi batean lan egiten du. Haren aitonak, duela urte asko, hitz egiteari utzi zion; orain, jateari uztea ere erabaki du. Alma obsesio batek joko du: aitona bere onera ekar dezakeen gauza bakarra familiak haren borondatearen aurka saldu zuen mila urtetik gorako olibondoa berreskuratzea da.