Urteetan ahaztutako eskutitz bat nahigabe aurkitzeak bidaian eramango du Clarence, hasi Huescako mendietatik eta Biokora arte, haren aita Jacobok eta osaba Kilianek gaztaro gehiena igaro zuten lurra bisitatzera.