Hugo Vartánek zailtasunak ditu hilabete amaierara iristeko, eta ideiarik gabe geratu da bere hurrengo libururako. Egun batean, ezagun bat hilketa baten lekuko izan zela jakingo du, eta bere nobelan istorio hori erabiltzeko asmoz, ikertzen hasiko da.