Larry kristau ebanjeliko sutsu bat da. New Yorken bizi da eta etxe-aldaketetako zamaketari gisa lan egiten du, baina iragarkietako aktore profesionala izatea du amets. Larryren zoria aldatu egingo da, ustez, Alexandra bere bizitzara heltzen denean.