1940ko New Yorken girotua, Florence Foster Jenkins filmak New Yorkeko goi-gizarteko oinordeko ospetsuaren benetako istorioa kontatuko digu. Florencek obsesioz jarraitu zion opera-abeslari handi bat izateko ametsari. Ahots ederra zuela uste zuen, baina beste guztientzat guztiz zatarra zen, barrea eragin arte. Haren "senar" eta managerrak, St. Clair Bayfield ingeles aktore aristokratikoak, bere Florence maitea egiatik babesteko asmo sendoa zuen. Baina Florencek Carnegie Hallen kontzertu publiko bat emateko erabakia hartzean, St. Clairek bere bizitzako erronka zailenari egin beharko dio aurre.