Badirudi Michèle ez duela ezerk ukitzen, emakume horietako bat dela. Bideojoko-enpresa handi bat zuzentzen du eta burdin eskuz kudeatzen ditu hala negozioak nola bere bizitza sentimentala. Egun batean ezezagun misteriotsu batek eraso egingo dio Michèleri, etxean dela, eta errotik aldatuko zaio bizitza. Erabakitasunez, Michèlek bere erasotzailea bilatuko du, eta orduan jolas moduko bat hasiko da haien artean, edozein unetan gaiztotu daitekeen jolas bat.