Goiz bat Parisen. Hango eta hemengo nerabe kuadrilla bat. Haietako bakoitza dantza bitxi bat egiten hasiko da metroaren labirintoan eta hiriburuko kaleetan. Badirudi plan bat jarraitzen ari direla. Keinu zehatzak egiten dituzte, arriskutsuak kasik. Toki berean elkartzen dira, saltoki handi batzuetan, ixteko garaian. Paris lehertzeko zorian dago. Hasi da gaua...