A Monster Calls drama fantastikoak Conor-en istorioa kontatzen du. Conor, 13 urteko mutiko bat, amaren gaixotasunari aurre egiten saiatzen da, munstro baten laguntzaz. Munstroa gauero etortzen zaio bisitan.