Irène Frachon-en Mediator 150 mg liburuan oinarritua. Brest-eko (Frantzia) ospitaleko biriketako espezialista batek lotura zuzena aurkitu berri du zenbait heriotza susmagarriren eta Estatuak onartutako sendagai baten artean. Medikuak bere kabuz egingo du borroka egia argitara azal dadin. Filmak Irène Frachon-en istorioa kontatzen du, Mediator eskandaluaren salatzailearena.