Seymour Levov "Swede" atleta bikaina zen institutuan, eta egun negozio-gizon arrakastatsu bihurtu da. Dawn izeneko edertasun-erregina izandako emakume batekin ezkonduta dago. Baina "Swede"ren bizitza zoragarri horren atzean laino beltzak ageri dira. Haren alaba Merry indarkeriazko ekintza bat egiteaz akusatuko dute, eta desagertu egingo da. "Swede" alabaren bila hasiko da, familia elkartu nahirik. Baina aurkituko duenak barruak nahasiko dizkio. Azalean ageri denari baino gehiagori begiratu beharko dio, eta inguruan duen munduko kaosari heldu: AEBetako familia bat bera ere ez da lehen bezalakoa izango.