Antonio idazle tetraplegikoak sexu-laguntzarako txoko bat prestatuko du bere etxean, eta sexualitatea bete-betean gozatzeko irrika bizitzaren eta politikaren ildo bihurtuko da. Bizi nahi duenak, azkenean, arazoak izaten ditu bizitzarekin.