Manda huevos filma Con la pata quebrada dokumentalaren luzapen logikoa da. Film zatiak erabiliz soilik, kontakizun-erritmoan eta umore onez, Con la pata quebradak honako hau laburbildu nahi zuen: nola irudikatu duen Espainiako zinemak espainiar emakumea, hasi 30eko hamarkadatik eta gaurdaino, baita gizartean izan duen eboluzioa ere. Era berean, antzeko tratamendu bat erabiliz, filmek espainiar gizonari, edo gutxienez zenbait prototipori, nola begiratu dioten ere konta daiteke.